Returnarea produselor se realizeaza prin completarea formularului de retur Rosehome Gift si transmiterea acestuia pe email la adresa info@rosehome.ro.

  1. Clientul Rosehome Gift poate returna produsele achizitionate in urmatoarele conditii:
  • Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme. Constatarea eventualelor deteriorari se va transmite catre SC ROSEHOME GIFT SRL in maxim 24 ore de la receptionarea coletului.
  • Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate) fata de comanda plasata;
  • Produsele prezinta defecte de fabricatie. Constatarea eventualelor defecte de fabricatie se va transmite catre SC ROSEHOME GIFT SRL la adresa de email info@rosehome.ro in maxim 24 ore de la receptionarea coletului.
  • Clientul s-a retras din contract in termenul de 14 zile calendaristice de la data livrarii comenzii in conformitate cu art. 9 din OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative
  1. Pentru toate produsele returnate, Clientul va suporta cheltuielile de retur, care fac obiectul contractului dintre parti, in conformitate cu articolul art 13 alin. 3 si art 14 din Ordonanta de Urgenta nr. 34 din 4 iunie 2014.
  2. Inainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul va informa SC RoseHome Gift SRL cu privire la decizia sa de retragere din contract. Informarea se va efectua utilizand formularul de Retur si transmiterea acestuia pe email la adresa info@rosehome.ro.
  3. Clientului care a notificat SC RoseHome Gift SRL privind intentia de retur, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire au fost returnate sau inmanate catre SC RoseHome Gift SRL, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat SC RoseHome Gift SRL decizia sa de retragere din contract.
  4. In cazul returului produselor fragile, Clientului ii revine obligatia de a ambala corespunzator coletul pentru transport.
  5. Clientul RoseHome Gift nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
  • In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in punctul 1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile prevazute conform punctul 1.1.4,  calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
  • In cazul in care se returneaza un produs care nu este in aceeasi stare in care a fost livrat.
  • In cazul in care produsele au fost confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate in mod clar.
  • In cazul in care produsul a fost deteriorat la procesul de transport de la Client catre SC RoseHome Gift SRL. In cazul produselor returnate in baza punctului 1.1.4. la care se constata defectiuni la deschiderea coletului, SC ROSEHOME GIFT SRL are obligatia de a notifica Clientul in maxim 24 ore de la receptionarea coletului.
  1. Sumele datorate Clientului care a solicitat Returul, vor fi virate in contul specificat in formularul de retur, nu mai tarziu de 14 zile de la data receptionarii si inregistrarii returului.

In cazul in care exista intrebari sau sugestii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0747.196.735, de Luni pana Vineri, program 09:00-18:00, sau prin e-mail la info@rosehome.ro.

Descarcă formularul de retur de AICI