DEFINITII SI TERMENI ROSEHOME– este denumirea comerciala a SC ROSEHOME GIFT SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Bucuresti, Str. Nuvelei nr. 33, Sector 1 , numar de ordine in Registrul Comertului J40/9619/2014, cod unic de inregistrare fiscala RO33489591

Vanzator – societatea comerciala ROSEHOME GIFT SRL

Cumparator – persoana fizica/juridica sau orice entitate care isi face un Cont in Site,  efectueaza o Comanda in Site sau telefonic

Client – persoana fizica/juridica care are sau obtine acces la CONTINUT prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre ROSEHOME (telefonic, electronic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre ROSEHOME si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT

Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site, care prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii

Cont – sectiunea din site formata dintr-o adresa de email si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul acestuia in site (comenzi, facturi proforme, adrese de livrare, etc)

Site – domeniul www.rosehome.ro si subdomeniile acestuia

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si/sau Servicii de pe site

Avans – Procent intre 5-100% din valoarea comenzii, perceput in cazul comenzilor speciale, a importurilor de produse care nu sunt in stoc permanent

Bunuri si servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului ca urmare a comenzii

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre vanzator si cumparator care nu necesita prezenta fizica a niciuneia dintre parti. Acesta se considera incheiat in momentul confirmarii de catre Vanzator a comenzii prin confirmarea disponibilitatii produsului. Confirmarea va fi transmisa fie prin email, fie telefonic de unul dintre operatorii magazinului online.

Continut – Toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic. Continut oricarui email trimis Cumparatorului de catre Vanzator prin mijloace electronice sau orice alt mod de comunicare disponibil, fie direct, fie prin reprezentant. Date referitoare la Vanzator, detalii de contact sau de identificare juridica.

Newsletter – Mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv prin posta electronica (email, SMS) asupra Bunurilor si serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre ROSEHOME Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

 

  1. DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1 Prin inregistrarea unei comenzi de site, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic/email) prin care vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2 Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea automata a Comenzii. Acceptarea comenzii si incheierea contractului la distanta se face prin transmiterea unei notificari de confirmare comanda prin email sau telefonic de catre un operator al Vanzatorului.

2.3 Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau serviciilor din Comanda. In cazul modificarii cantitatii de Bunuri si/sau Servicii din Comanda, va anunta Cumparatorul la adresa de email sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata daca este cazul.

2.4 Contractul se considera incheiat intre vanzator si cumparator in momentul primirii de catre cumparator de la vanzator, prin intermediul postei electronice/sms/telefonic notificarii de expediere a comenzii.

2.5 Pentru Comenzile ce urmeaza a fi ridicate de la sediul Rosehome, rezervarea produselor este valabila pentru 72 de ore de la confirmarea comenzii si a disponibilitatii de catre un reprezentant al vanzatorului prin intermediul postei electronice/sms/telefonic.

2.6 Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre vanzator pe site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre vanzator sau un furnizor al acestuia pentru bunurile achizitionate.

2.7 Informatiile prezentate in site, precum preturi, stocuri, sunt considerate Oferte. Prin plasarea unei comenzi, cumparatorul accepta oferta, insa incheierea contractului la distanta se va face cum este indicat in pct 2.4

2.8 Factura proforma este fie documentul primit de cumparator pe email dupa plasarea comenzii in site, fie documentul transmis manual de catre un operator al magazinului pentru comenzile de produse care nu se regasesc in oferta online. Factura proforma nu este un document fiscal si nu tine loc de factura fiscala care se livreaza fie impreuna cu coletul, fie prin email dupa expedierea comenzii.

2.9 Notele de transport (awb-uri sau avize de expeditie) sunt documente care insotesc coletele livrate prin curier rapid sau curier propriu. Ele nu reprezinta documente fiscale si nu tin loc de factura fiscala.

2.10 Certificatele de garantie (unde este cazul) insotesc produsele in momentul livrarii. In caz contrar, poate fi apelat departamentul de relatii cu clientii pentru informatii suplimentare.

2.11 La cererea expresa a clientului (unde este cazul) se emit certificate de conformitate, calitate si trasabilitate, in functie de specificatiile producatorului/importatorului.

 

  1. POLITICA DE VANZARE ONLINE

3.1 Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.

Pentru motive justificate Rosehome.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Vanzatorul. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Rosehome, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

3.2 Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea Contact din site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru acestea.

3.3 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, ROSEHOME isi rezerva dreptul de a cere Clientilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vederea protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

3.4 ROSEHOME poate publica pe site informatii despre bunuri si/sau servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de oricare alt tert cu care vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

3.5 Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.

3.6 In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electronice afisat pe Site include Taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relatii cu Clientii al Rosehome.

3.7 In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la: comisioane de plata cu cardul sau comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care sunt percepute de banca emitenta a cardului. Responsabilitatea pentru acesta actiune o poarta numai Cumparatorul.

3.8 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau Serviciilor disponibile pe site (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia, descrieri de produs, specificatii, etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3.9 Dupa achizitionarea unui Bun sau Serviciu, clientului i se poate cere prin email inscrierea unui review legat de bunul/serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul poate contribui la informarea altor posibili utilizatori/clienti/cumparatori de pe site. Vanzatorul nu este responsabil de informatiile cuprinse in review-uri.

3.10 Produsele care nu se afla in stoc permanent, precum si cele care sunt prezente doar in cataloagele offline ale vanzatorului, pot fi aduce pe comanda speciala. Pentru acestea se va achita un avans, reprezentant intre 5-100% din valoarea bunului achiziționat.

 

  1. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul expres al acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale, indiferent de tertul care furnizeaza serviciul.

 

  1. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

5.1 Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a ROSEHOME si a furnizorilor sai, fiindu-le rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare/publicare)

5.2 Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea/distribuirea/publicarea/transferul catre terte parti, modificarea si/sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includeerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de Rosehome , includerea oricarui continut in afara site-ului, indepartarea nsemnelor care semnifica dreptul de autor al ROSEHOME asupra Continutului, precum si participarea la transferul/vanzarea/distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea, afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Rosehome .

5.3 Orice continut la care Clientul/Cumparatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizarea specific si valid incheiat intre ROSEHOME GIFT SRL si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea ROSEHOME GIFT cu referire la acest Continut.

5.4 Clientul/Cumparatorul poate copia, tranfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Termenilor si Conditiilor.

5.5 In cazul in care ROSEHOME GIFT oferta Clientului/Cumparatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, confirm conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea ROSEHOME GIFT pentru respectivul Clien/Cumparator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferta, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudicicat in orice alt mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

5.6 Niciun Continut transmis catre Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit din acesta prin accesare, vizitare si/sau vizalizare nu contituie o obligatie contractuala din partea ROSEHOME GIFT si/sau al angajatului/prepusului ROSEHOME GIFT care a mijlocit tranferul de Continut, in cazul in care acesta exista, fata de respectivul Continut.

5.7 Este interzisă orice utilizare a Conținutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

 

  1. COMANDA

6.1 Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una din modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru acesta. Adaaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa dinalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

6.2 Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzi.

6.3 Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

6.4 Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

6.4.1 Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzaciei, in cazul platii online;

6.4.2 Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Rosehome , in cazul platii online;

6.4.3 Datele furnizate de catre Client/Cumparator pe site sunt incomplete si/sau incorecte;

6.4.4 Produsul comandat nu exista in stoc fizic si nu poate fi adus spre livrare in timp util.

6.5 In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retraferea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din contract. Suma va fi returnata dupa receptionarea retur a produselor de catre Vanzator.

6.6 Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

6.7 In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

 

  1. BUNURI/SERVICII SI CLIENTI/CUMPARATORI PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

7.1 Nu se asigura drept de retragere decat pentru clientii/cumparatorii persoane fizice.

7.2 Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:

7.2.1 Contractele de prestari servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat la cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul de retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator.

7.2.2 Furnizarea de bunuri si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea lor pe parcursul perioadei de retragere.

7.2.3 Furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar.

7.2.4 Furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau expira rapid.

7.2.5 Furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator.

7.2.6 Furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare inseparabil amestecate cu alte elemente.

 

  1. CONFIDENTIALITATE

8.1 Informatiile de orice natura furnizare de catre Cumparator/Client Vanzatorului vor ramane in proprietatea vanzatorului.

8.2 Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

8.3 Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati transmis prin intermediul Site-ului.

8.4 Prin inscrierea in baza de date Rosehome, Clientul/Cumparatorul isi oferta consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre ROSEHOME GIFT in vederea prezentarii serviciilor.

 

  1. PUBLICITATE

9.1 Newsletterele ROSEHOME GIFT sunt transmise prin intermediul partnerilor specializati si agreati de Rosehome . Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.

9.2 In momentul in care, Clientul isi creeaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client poate fi modificata in orice moment, prin contactarea ROSEHOME GIFT in acest sens, sau folosirea link-ului Dezabonare din corpul Newsletterului.

9.3 Renuntarea la primirea Newsletterului de catre Client sau Cumparator se face in orice moment folosinf link-ul dedicat de dezabonare din cadrul oricarui Newsletter sau apeland la numarul de telefon 0747196735.

9.4 Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

 

  1. FACTURARE – PLATA

10.1 Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.rosehome.roinclud TVA conform legislatiei in vigoare.

10.2 Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in confirmarea comenzii, fie in email-ul transmis de catre un operator, fie telefonic de catre un reprezentat al Vanzatorului. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile/Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

10.3 Vanzatorul nu este responsabil pentru informatiile gresite de facturare transmise de Cumparator.

10.4 Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de ROSEHOME GIFT in format fizic atasata coletului cu produsele comandate, sau electronic prin posta electronica, la adresa de email mentionata de Cumparator in Contul sau.

10.5 Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

10.6 Prin transmiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin transmiterea acestora prin intermediul postei electronice, la adresa de email mentionata in Contul sau.

10.7 In cazul in care aceste informatii nu va sunt transmise mai mult de 49 (patruzeci si opt) de ore prin email, va rugam sa ne sesizati acest aspect pe adresa de email: info@rosehome.ro

10.8 Pentru plata prin card, datele cardului de plata al Clientului/Utilizatorului/Cumparatorului nu vor fi accesibile ROSEHOME GIFT si nici nu vor fi stocate de Vanzator sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizatie a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul/Utilizatorul/Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

10.9 In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Cumparatorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale in cazul terminalelor mobile care au aceasta facilitate.

10.10 Pentru motive de securitate a Tranzactiilor, Clientul/Utilizatorul/Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana loga pe site si sa nu seteze optiunea de logare automata de pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caractez puternic de securitate (de ex: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).

 

  1. LIVRAREA BUNURILOR

11.1 Vanzatorul se obliga sa livreze bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator, prin curieri proprii sau ridicarea de la sediul Rosehome, conform optiunii Clientului.

11.2 Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare – note de transport (awb/aviz de expeditie).

11.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si/sau Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

 

  1. AVANSURI

12.1 Avansul este cuantumul achitat de catre client in una din urmatoarele situatii:

12.1.1 Produsul comandat va intra in productie conform specificatiilor clientului.

12.1.2 Se face o comanda speciala la producator pentru produsul ales. De regula, produsele nu sunt de serie, se aduc doar pe comanda speciala, iar pentru lansarea comenzii la producator este necesar un avans.

12.1.3 Valoarea produselor depaseste limita admisa de plata cu numerar si produsul nu poate fi achitat integral curierului in momentul livrarii. Conform prevederilor legale, pragul este de 10.000 RON. In acest caz, diferenta de pret va fi achitata in avans prin transfer bancar.

12.2 Cuantumul avansului in toate situatiile prevazute la punctul 12.1 variaza in functie de natura produsului si valoarea acestuia intre 5-100% din valoarea totala.

12.3 Plata catre ROSEHOME GIFT se va face prin transfer bancar, pe baza unei facturi proforme transmise de catre un operator al Site-ului sau pe baza facturii proforme receptionate in urma unei Comenzi plasate in site. In cazul facturii proforme emise automat in urma Comenzii in Site, este recomandat sa asteptati confirmarea telefonica sau prin email din partea unui reprezentant al Rosehome.

12.4 Factura proforma nu reprezinta o obligativitate a Site-ului pentru disponibilitatea produsului, nu reprezinta o confirmare a comenzii sau acceptarea contractului la distanta. Ea are rol orientativ si nu are valoare fiscala.

12.5 Imediat dupa efectuarea transferului, se va emite o factura fiscala de avans care va va fi transmisa de catre un operator al ROSEHOME GIFT prin email.

12.6 Termenul de livrare pentru bunurile comandate prin achitarea unui avans difera in functie de producator, tara de origine a produselor si de circumstante independente de Site. Un termen de livrare aproximativ va poate fi oferit pe baza cererii de oferta de catre un reprezentant al Site-ului.

12.7 Se accepta o abatere de 14 zile fata de termenul estimat initial. Aceasta nu implica retragerea din contract sau anularea acestuia.

12.8 Pentru intarzieri de livrare mai mari de 14 zile, Clientul/ Cumparatorul are dreptul sa se retraga din contract, fara penalizari si fara a-i fi imputate despagubiri. Rambursarea avansului se va face in maximum 10 zile de la notificarea retragerii in contul din care a fost facut transferul initial.

12.9 Fata de politica de retur, asa cum este ea prezentata in site, retragerea din Contract dupa achitarea avansului se poate face doar in conditiile stipulate la punctul 12.8 atat de catre clienti persoane fizice, cat si juridice.

12.10 Produsele achitate cu avans aflate in situatiile de la punctele 12.1.1 si 12.1.2 se considera ca intra sub incidenta Art 16, punctul d din OUG 34/2014 cu modificarile legii nr 157 din 22 iunie 2015: furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar si sunt considerate produse la care nu se poate invoca dreptul de retur.

 

  1. GARANTII

13.1 Toate bunurile comercializate de catre ROSEHOMEcu exceptia celor resigilate beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi (exceptie facand cele resigilate), in ambalaje originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

13.2 In cazul Bunurilor vandute si livrate de Rosehome , certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre importatorii produselor cu centre de service pe teritoriul tarii.

13.3 Garantiile pot fi transmise alaturi de produse in colet, fie in format electronic dupa livrarea bunurilor. In ambele variante, garantia este valabila incepand cu data livrarii.

13.4 In cazul in care garantia nu v-a fost transmisa nici fizic nici electronic in 48 (patruzeci si opt) ore de la livrare, va rugam sa ne sesizati acest aspect fie pe email la adresa: info@rosehome .ro sau telefonic la numarul de telefon: 0747.196.735.

13.5 In cazul certificatelor de garantie emise de producatori sau importatori, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzeci si opt) ore de la receptionarea produselor, conform specificatiilor de la punctul 12.4

  1. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

14.1 Proprietatea asupra bunurilor va fi tranferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului. Conform Art. 20 din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015, Riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de transportator.

 

  1. RASPUNDERE

15.1 Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezulat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

15.2 Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul/Utilizatorul/Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

15.2 Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul/Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizatii continutului si/sau la data plasarii comenzii.

15.3 Ulterior crearii Contului, utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

15.4 Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre Rosehome , acestia fiind opozabili Clientilor/Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-lui se confirma prin bifarea checkbox-ului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

 

  1. INSCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBARI SI RASPUNSURI

Inscrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile “Intrebarile si raspunsurile clientilor” si “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.

In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.

Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:

16.1 sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;

16.2  sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv;

16.3    sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumparator;

16.4    sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;

16.5   sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit  produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;

16.6     sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact,informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume, etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;

16.7     sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;

16.8    sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre  Vanzator sau sa inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;

16.9     sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Intrebarea/Raspunsul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.

Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review,  Utilizatorul/Clientul/ Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a  Rating-ului general.

Cand un Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.

In cazul in care  Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si “Review-uri”.

Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie formularul de sesizari din cadrul Site-ului: https://www.rosehome.ro/contact Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

 

  1. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

17.1 ROSEHOME GIFT SRL certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic, precum si a Ordonantei nr. 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare.

ROSEHOME GIFT SRL, prin platforma online Rosehome.ro este inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Datelor cu Caracter Personal cu urmatoarele indicative:

Numar Registrul General: 34894
Data: 09.03.2015

17.2  Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, ROSEHOME GIFT are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi.

17.3 Scopul colectarii datelor este: informarea Clientilor/Cumparatorilor privind situatia Contului lor, informarea  Cumparatorilor privind evolutia si starea Comenzilor, evaluarea  Bunurilor si Serviciilor oferite, activitatii comerciale, de promovare a  Bunurilor si Serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul  Clientului/Cumparatorului.

17.4 Prin completarea datelor in formularul de creare de cont si/sau de Comanda Cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a ROSEHOME GIFT si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate nelimitat teritorial si/sau temporar de catre Rosehome , afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea si/sau derularea de catre Rosehome , afiliatii si colaboratorii acestora de activitati cum ar fi, dar fara a se limita la, activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului.

17.5 Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor   garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

17.6 Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa: Str. Nuvelei nr. 33, sector 1, Bucuresti, in atentia SC ROSEHOME GIFT SRL va puteti exercita, in mod gratuit, pentru o solicitare pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu prelucrate.

17.7 Informatiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

 

  1. FORTA MAJORA

18.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

18.2.  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

  1. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre ROSEHOME GIFT si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.

 

  1. COOKIES

Folosim cookies pentru a imbunatati utilizarea si functionalitatea site-ului nostru si pentru a intelege mai bine modul in care vizitatorii utilizeaza site-ul nostru, precum si instrumentele si serviciile oferite.

Stocarea de cookies pe calculatorul dumneavoastra ofera o modalitate usoara si convenabila pentru noi de a personaliza sau a imbunatati experienta dumneavoastra pe site-ul nostru si de a face urmatoarea vizita mai placuta. Daca doriti sa aflati mai multe despre politica ROSEHOME GIFT cu privire la Cookie-urile si drepturile dumneavoastra, va rugam sa vizitati sectiunea ‘’Politica ROSEHOME GIFT cu privire la  Cookies’’.

 

  1. POLITICA DE RETUR

Returnarea produselor se realizeaza prin completarea formularului de retur Rosehome Gift si transmiterea acestuia pe email la adresa info@rosehome.ro.

  1. Clientul Rosehome Gift poate returna produsele achizitionate in urmatoarele conditii:
  • Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme. Constatarea eventualelor deteriorari se va transmite catre SC ROSEHOME GIFT SRL in maxim 24 ore de la receptionarea coletului.
  • Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate) fata de comanda plasata;
  • Produsele prezinta defecte de fabricatie. Constatarea eventualelor defecte de fabricatie se va transmite catre SC ROSEHOME GIFT SRL la adresa de email info@rosehome.ro in maxim 24 ore de la receptionarea coletului.
  • Clientul s-a retras din contract in termenul de 14 zile calendaristice de la data livrarii comenzii in conformitate cu art. 9 din OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative
  1. Pentru toate produsele returnate, Clientul va suporta cheltuielile de retur, care fac obiectul contractului dintre parti, in conformitate cu articolul art 13 alin. 3 si art 14 din Ordonanta de Urgenta nr. 34 din 4 iunie 2014.
  2. Inainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul va informa SC RoseHome Gift SRL cu privire la decizia sa de retragere din contract. Informarea se va efectua utilizand formularul de Retur si transmiterea acestuia pe email la adresa info@rosehome.ro.
  3. Clientului care a notificat SC RoseHome Gift SRL privind intentia de retur, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire au fost returnate sau inmanate catre SC RoseHome Gift SRL, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat SC RoseHome Gift SRL decizia sa de retragere din contract.
  4. In cazul returului produselor fragile, Clientului ii revine obligatia de a ambala corespunzator coletul pentru transport.
  5. Clientul RoseHome Gift nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
  • In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in punctul 1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile prevazute conform punctul 1.1.4,  calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
  • In cazul in care se returneaza un produs care nu este in aceeasi stare in care a fost livrat.
  • In cazul in care produsele au fost confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate in mod clar.
  • In cazul in care produsul a fost deteriorat la procesul de transport de la Client catre SC RoseHome Gift SRL. In cazul produselor returnate in baza punctului 1.1.4. la care se constata defectiuni la deschiderea coletului, SC ROSEHOME GIFT SRL are obligatia de a notifica Clientul in maxim 24 ore de la receptionarea coletului.
  1. Sumele datorate Clientului care a solicitat Returul, vor fi virate in contul specificat in formularul de retur, nu mai tarziu de 14 zile de la data receptionarii si inregistrarii returului.

In cazul in care exista intrebari sau sugestii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0747.196.735, de Luni pana Vineri, program 09:00-18:00, sau prin e-mail la info@rosehome.ro.